سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دشمن ترینِ بندگان نزد خداوند سبحان، کسی است که جز در اندیشه شکم و شرمگاهش نیست . [امام علی علیه السلام]

نمک گیر
نویسنده :  الی جوون

: می ری نون بخری، می بینی نصف نون خمیره و کمی سوخته با نانوا جر وبحث می کنی میگه من چه تقصیری دارم آردی که دولت می ده کیفبت نداره بعد وارد دنیای سیاست می شه و از سیر تا پیاز را نقد می کند که بگه من بی تقصیرم

 

می ری برنج بخری، می گه برنج خوب ندارم، می گی چرا؟ میگه مقصر دولت است که تورم ایجاد کرده، وبعد وارد دنیای سیاست می شه ویک ساعت در باره اقتصاد برات سخنرانی می کنه و بعد ول کن هم نیست..

 

می ری در مهمانی ( جشن عروسی ای ،جشن تولد، نمی دانم چه کوفت زهر ماری )تا بایکی سلام وعلیک می کنی می زند به کربلا که آقا چه سلام وعلیکی مردم دیگه دل ودماغ ندارند، بد بخت شدن چه وچه وبعد می زنه به سیاست که بله همه ی بدبختی ها زیر سر دولت است که چه کرده و چه نکرده!

 

.

این جاس که می گن هر چیزی به سیاست ختم میشه!!!حالا شمسی خانوم چی گفت مادر شوهر قدسی چی گفت هم لابد بر می گرده به سیاست!می گم این سیاست هم خوب دلیلی شده برا کم کاری ها وندانم کاری های ما نه؟

 

 

 

 

به نام خدایی که کمکم میکند قلبم بی آنکه ترک بردارد تاب بیاورد


شنبه 87/4/22 ساعت 12:41 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برای تویی که هیچ گاه ندیدمت!
سیاست!!
برگشتم!
فهرست
5716 :کل بازدیدها
2 :بازدید امروز
5 :بازدید دیروز
درباره خودم
نمک گیر
حضور و غیاب
لوگوی خودم
نمک گیر
لوگوی دوستان
لینک دوستان
آفتاب شب
دنیا جووونم
ممول خانوومی
نفرین شده
داداش امین
داداشیییییییییی
شقایق جوونم
سونیا جوون
دیبا
خسرو شاهی
عمواشکی
پونه جوووون
مذهب رندان
نعمت نعمتی
گوگولی
مشکی پوش شهر سفید دلان
مهرشاد
اشتراک
 
طراح قالب